Saturday, January 02, 2010

2010 : AKAN LEBIH BERMAKNA...

Hari ini dah masuk hari kedua, tahun 2010... Semalam tak sempat nak tulis apa-apa mengenai tahun baharu kali kali sebab terlalu sibuk dengan tugas... Tapi aku rasakan ketibaan Tahun 2010 amat memberikan seribu ketenangan yang aku sendiri tak tahu dari mana datangnya ketenangan itu...

Menyingkap tahun 2009 yang sudah ditinggalkan, rasanya biarlah ia terus berlalu dengan kenangan dan pengalaman... Mana yang baik aku jadikan panduan menempuh tahun-tahun mendatang, mana yang buruk aku jadikan sempadan untuk menjengah kepada kehidupan yang lebih bermakna...

Ketika usia menjengah 32, rasanya tak perlu lagi untuk aku melihat dan menilai segala apa yang berlaku... Aku pun sudah cukup masak untuk menilai dan melihat apa-apa sahaja perkara yang berlegar di depan mata....

Semoga kehadiran tahun 2010 ini, memberikan aku lebih kekuatan kepada 20 perkara baharu dalam hidup aku selepas 10 perkara yang telah aku pelajari...

Selamat Tahun Baharu 2010...

( my | bachelorman )


2 comments:

  1. Wei E..apa citer ngko? Salam tahun 2010..salam 1 Malaysia...ko bila nak buat projek or program di Sarawk ni hah?

    ReplyDelete
  2. nanti aku ada Gegar Generasiku dengan roadshow FIFA... bulan June nanti.. muahhhh

    ReplyDelete