Thursday, November 19, 2009

MENGAPA PERPISAHAN YANG KAU PINTA.....

Salam hormat kepada semua geng di blog ini...
Rasanya dah lebih 3 bulan aku tak post apa-apa cerita di blog nih, sebab entah kenapa pun aku tak tahu... Mungkin sibuk sejak aku pindah di opis baru nih... Yeler, kali terakhir aku send post pada 3 Ogos... kemudian aku bertukar ke opis baru pada awal puasa hari tu....

Sejak tu, langsung tak ada masa nak tulis apa-apa kat blog ni... kerana pagi petang siang malam bagi aku abiskan dengan menyiapkan kerja-kerja di pejabat... Kiranya, dedikasi amatlah tinggi melangit... Tapi entah kenapa, hari ni plak aku tergerak hati nak menghantar post... Bukanlah tak ada kerja, sebenarnya hari ni aku emergency ambil MC sebab terlalu penat sgt.... Badan rasa sakit2 aaaa....

Nasib baik boss faham dan bagi aku released sehari untuk berehat... Tapi dalam pukul 6.00 petang, my boss call tanya itu dan ini mengenai hal pejabat... So aku terpaksa aaaa dtg jenguk apa yang berlaku... Memang ada benda yang penting nak diselesaikan.... Nasib baik aku dtg gak,,, kalau tak kesian jugak boss aku....

Masa post ini ditulis 19 November 2009 (Khamis), jam nak menunjukkan pukul 9.40 mlm... Aku jugak yang sorang2 stay kat pejabat dengan hanya mengenakan t-shirt dan jeans saja... Banyak benda nak kena settle... dan bila dah selesai, teringat pulak kat blog personel aku nih yang tak berkurun tak bukak... hehehehehehe

Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta :

Ehhh..!!! Kenapa plak tetiba timbul frasa ni yang sengaja aku ambil daripada judul lagu kumpulan Flybits.... Saja jer kot.... Saja nak wat gempaq...!!! Har har har....

Entahlah, kepada yang memahami... sure dia akan memahami... Agaknya kot.... Harap2 dia faham lah....

Oklah, nak bersiap balik... see u aaaaaa


( mybachelorman.blogspot.com )

1 comment:

  1. salam..
    selamat berehat..
    pasni bolela update manyak2 cikit k..
    take care..

    ReplyDelete