Monday, July 06, 2009

24 JAM : Merisaukan Aku...!!!!

Skrg ni dah lebih 24 jam.... aku tak dapat langsung hubungi dia.... Dari apa yang aku maklum, sebelum sms last dari dia semalam... dia ada kata hphone dia problem... Tapi pelik, takkan sampai skrg tak boleh on kot.... Huhhh...!!! Aku makin jadi serba tak kena.... Tadi aku attend kursus pun tak dok diam... setiap jam aku try call dia... tapi masih tak on hphone dia... aku plak tak kenal kawan2 dia sgt... Tu yang masalah tu.... Aku tak tau apa jadi dengan dia... but aku kena fikir positif... Harap2 dia ok.... huhuuh... aku sedih sgt2 aaaaa..... tak pernah jadi macam nih... selalunya dia akan jawap call aku dan balas sms aku dengan segera... Plsss.... aku takut aaaa apa2 jadi kat dia dan aku kat sini tak tahu.... huhuhuuh...

No comments:

Post a Comment