Saturday, June 20, 2009

THANKS TO " My A-DDY"....

Thanks to My A-DDY.. blog ini aku dedikasikan khas buat dia ler yang telah banyak memberi sokongan dan bantuan hingga lahirlah blog ini untuk dikongsikan dengan sesiapa sahaja... (mybachelorman.blogspot.com)

Memang dah lama nak buka personal blog ni, tapi banyak perkara yang menyebabkan hasrat ini selalu tertangguh... Nak kata tak tahu, senang juga nak buat blog ni... Cuma kekadang masa tak ada dan malas nak fikir... Padahal tak sampai sejam pun nak buat... Akhirnya impian aku sudah menjadi kenyataan... Thank you very much...

Apabila difikir-fikir balik... mungkin semua ini, aku rasakan sebab keikhlasan kita dalam membuat sesiapa sahaja berasa gembira... Semalam dan hari ini kita gembirakan orang, mungkin esok dan hari-hari seterusnya orang plak akan membahagiakan dan menggembirakan kita... Bukanlah maksud aku, segala apa yang kita buat nak dapatkan balasan... Tapi memang betul apa...!!! Kalau kita ikhlas dan sabar, surely kita akan dapat benda yang sama.. Hehehehe....

To My A-DDY, thanks aaaa banyak-banyak.. Lepas ni, bleh aaa aku tulis apa saja di blog ni... Nampak canggih sket.... baru WORLD...!!! hehehe... Betul lahh... sekarang zaman pun dah moden, kalau dulu orang tulis kat diari dengan ayat-ayat ntah apa-apa ntah... sekarang ni, blog plak jadi pengganti... Aku tau, orang lain dah lebih advanced dari aku pasal blog nih... aku plak baru nak berjinak-jinak.. Ada lah sket ketinggalan zaman... But, it's ok.. Janji apa yang aku nak, skrg nak terlaksana.. Ni kena belanja makan nih... heheheh

Oklah.. kepada viewer blog aku... selamat berkenalan dan jadikan blog ini teman kita bersama.. chowww.....

(mybachelorman.blogspot.com)


3 comments:

  1. Haluuuuuuuuuuuuuu..selamat membloging lah ek?

    ReplyDelete
  2. Kalau dah start memblogging tu..jangan lah malas nak hupdate pulak. Kena la jadikan rutin uowls

    ReplyDelete